Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність

У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою належності до підсист...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Кирилик, Т.Ю., Шпак, Н.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92862
record_format dspace
spelling irk-123456789-928622016-01-23T03:02:17Z Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність Кирилик, Т.Ю. Шпак, Н.О. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою належності до підсистем та для співставлення ефективності видатків у каналах розподілу малого машинобудівного підприємства. В статье структурированы расходы малого машиностроительного предприятия по подсистемам возникновение, предложено использование горизонтального и вертикального анализа для их сравнения и сопоставления. Разработан метод измерения эффективности расходов по классификационному признаку принадлежности к подсистемам и для сопоставления эффективности расходов в каналах распределения малого машиностроительного предприятия. The proposed structuring charges a small engineering company for the emergence of subsystems allows to detail the process of his research costs, the proposed horizontal and vertical analysis of expenditures is indicative and informative for management personnel in the preparation of the budget for the next period. The method of measuring the efficiency of expenditures by classification attributes belonging to the sub-systems and to compare the efficiency of spending in the distribution channels of small engineering company enables to compare the expenditures used and potentially suitable distribution channels. Promising area of future research will be the formation of scale evaluation of the effectiveness of expenditures by the proposed method. 2014 Article Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862 658.8: 338.45:621 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Кирилик, Т.Ю.
Шпак, Н.О.
Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
Культура народов Причерноморья
description У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою належності до підсистем та для співставлення ефективності видатків у каналах розподілу малого машинобудівного підприємства.
format Article
author Кирилик, Т.Ю.
Шпак, Н.О.
author_facet Кирилик, Т.Ю.
Шпак, Н.О.
author_sort Кирилик, Т.Ю.
title Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
title_short Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
title_full Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
title_fullStr Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
title_full_unstemmed Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
title_sort метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2014
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862
citation_txt Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT kiriliktû metodanalízuvannâefektivnostívidatkívmalihmašinobudívnihpídpriêmstvnamarketingovudíâlʹnístʹ
AT špakno metodanalízuvannâefektivnostívidatkívmalihmašinobudívnihpídpriêmstvnamarketingovudíâlʹnístʹ
first_indexed 2023-10-18T19:47:26Z
last_indexed 2023-10-18T19:47:26Z
_version_ 1796147920126345216