З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.)

У статті вивчаються та аналізуються питання історії виникнення перших брендів, виходу зарубіжних брендів на український ринок та формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Поліщук, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України" 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9376
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2007. — Вип. 39-40. — С. 168-178. — Бібліогр.: 22 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine