З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.)
У статті вивчаються та аналізуються питання історії виникнення перших брендів, виходу зарубіжних брендів на український ринок та формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Поліщук, Т.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України"
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9376 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2007. — Вип. 39-40. — С. 168-178. — Бібліогр.: 22 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.)
за авторством: Поліщук, Т.В.
Опубліковано: (2008) -
З історії політики української Центральної ради, Гетьманщини та Директорії у сфері грошей і грошового обігу (1917 – 1920 рр.)
за авторством: Поліщук, В.І.
Опубліковано: (2005) -
Вихідні чинники формування сільськогосподарської кооперації в Україні на початку XX століття
за авторством: Дідківська, Л.В.
Опубліковано: (2008) -
Деякі питання синдикування української промисловості в кінці XIX – на початку XX ст.
за авторством: Маслов, А.О.
Опубліковано: (2005) -
Вплив іноземного капіталу на модернізацію вітчизняної економіки в другій половині XIX – на початку XX ст.
за авторством: Фурман, С.С.
Опубліковано: (2008)