Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.)

У статті вивчаються й аналізуються особливості формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Поліщук, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України" 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9399
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2008. — Вип. 41. — С. 153-162. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine