Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.)

У статті вивчаються й аналізуються особливості формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2008
1. Verfasser: Поліщук, Т.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України" 2008
Schlagworte:
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9399
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2008. — Вип. 41. — С. 153-162. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine