Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання

В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у св...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2007
Автор: Шубін, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine