Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання

В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у св...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2007
Автор: Шубін, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-9687
record_format dspace
spelling irk-123456789-96872013-02-13T02:20:57Z Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання Шубін, С. Політичні інститути і процеси В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у світі політики. Тим більше, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення. 2007 Article Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Політичні інститути і процеси
Політичні інститути і процеси
spellingShingle Політичні інститути і процеси
Політичні інститути і процеси
Шубін, С.
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
description В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у світі політики. Тим більше, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення.
format Article
author Шубін, С.
author_facet Шубін, С.
author_sort Шубін, С.
title Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
title_short Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
title_full Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
title_fullStr Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
title_full_unstemmed Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
title_sort генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2007
topic_facet Політичні інститути і процеси
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687
citation_txt Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT šubíns genezispolítičnogomarketinguâkgaluzípolítičnogoznannâ
first_indexed 2023-10-18T16:42:52Z
last_indexed 2023-10-18T16:42:52Z
_version_ 1796139694258388992