Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання
В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у св...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Шубін, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Пріоритетні функції політичного лідера
за авторством: Холод, В.
Опубліковано: (2007) -
Моделі політичного лідерства в Україні
за авторством: Симоненко, О.
Опубліковано: (2007) -
Особливості формування політичного іміджу держави
за авторством: Данилов, В.
Опубліковано: (2009) -
Історіографічні аспекти вивчення проблеми політичного лідерства
за авторством: Траверсе, О.
Опубліковано: (2007) -
Субсидіарна демократія в умовах глобалізації і регіоналізації політичного простору
за авторством: Панченко, Т.
Опубліковано: (2009)