Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу
Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність...
Saved in:
| Date: | 2016 |
|---|---|
| Main Author: | Мельник, Г.В. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
| Series: | Управління економікою: теорія та практика |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/127409 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
by: Кучер, А.Т., et al.
Published: (2011) -
Інноваційна діяльність підприємства в контексті удосконалення механізму управління витратами
by: Васьковська, К. О., et al.
Published: (2021) -
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
by: Могила, І.С.
Published: (2013) -
Особливості управління проєктними витратами
by: Поважний, О.С., et al.
Published: (2023) -
Відображати сьогоднішній погляд на літературний процес
by: Ільницький, М.
Published: (2006)