“Слово о плъку Ігорєвѣ” як драма-декламація (жанрово-композиційний дискурс)
Запропоновано нову версію визначення жанру “Слово о плъку Ігорєвѣ”, найбільш відомого твору літератури Київської Русі, як світського музично-драматичного дійства. Такий підхід забезпечує цілісне прочитання пам’ятки ХІІ століття, композиція якої була спланована і здійснена невідомим автором “Слова...
Збережено в:
| Дата: | 2008 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
| Назва видання: | Слово і Час |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/131635 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | “Слово о плъку Ігорєвѣ” як драма-декламація (жанрово-композиційний дискурс) / В. Сулима // Слово і Час. — 2008. — № 5. — С. 25-34. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Запропоновано нову версію визначення жанру “Слово о плъку Ігорєвѣ”, найбільш відомого твору
літератури Київської Русі, як світського музично-драматичного дійства. Такий підхід забезпечує цілісне
прочитання пам’ятки ХІІ століття, композиція якої була спланована і здійснена невідомим автором
“Слова” як драма-декламація, як твір, розрахований на показ зі “сцени” колективом виконавців –
акторів-читців, співців, музикантів. Талант невідомого автора “Слова” виявився у відчутті живого пульсу
майбутнього сценічного дійства, у вмінні спланувати ритм образно-смислових і музично-емоційних
переходів від одного фрагмента тексту/дії до іншого, збираючи часом ніби й відчужені картинки та
поетичні фрагменти на чітко спрямовану стрілу сюжету. |
|---|