Вербальна модель інфраструктури е-комерційного підприємства
В статті сформульовано вербальну модель інфраструктури е-комерційного підприемства на основі розробки схематичного бізнес-плану для відкриття електронного магазину споживчих товарів. Проведено аналіз взаємодії гравців ринку електронної комерції та основних рис середовища, в якому знаходиться сучасни...
Saved in:
| Published in: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
|---|---|
| Date: | 2015 |
| Main Author: | |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2015
|
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/132507 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Вербальна модель інфраструктури е-комерційного підприємства / К.О. Безугла // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2015. — Вип. 20. — С. 85-115. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | В статті сформульовано вербальну модель інфраструктури е-комерційного підприемства на основі розробки схематичного бізнес-плану для відкриття електронного магазину споживчих товарів. Проведено аналіз взаємодії гравців ринку електронної комерції та основних рис середовища, в якому знаходиться сучасний вітчизняний інтернет-магазині, що необхідно для розуміння ступеню та перспектив розвитку електронної комерції в Україні.
В статье сформулирована вербальная модель инфраструктуры е-коммерческого предприятия на основе разработки схематического бизнес-плана для открытия электронного магазина потребительских товаров. Проведен анализ взаимодействия игроков рынка электронной коммерции и основных черт среды, в которой находится современный отечественный интернет-магазин, что необходимо для понимания степени и перспектив развития электронной коммерции в Украине.
The verbal model of the e-business company infrastructure has been formulated. It is based on the schematic business plan design to opening of the e-store of consumer goods. Actual item analysis the interaction between market players of e-commerce and the main features of the environment in which there is a modern native online store. It is necessary for understanding the degree and possibility of development of e-commerce in Ukraine.
|
|---|---|
| ISSN: | XXXX-0009 |