Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами

Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2016
Main Authors: Гриценко, В.І., Онищенко, І.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2016
Series:Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/132525
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Similar Items