Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури

Викладені в статті рекомендації щодо аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури та побудови моделі дослідження кон’юнктури є частиною розроблених авторами науково-методичних рекомендацій “Порядок проведення кон’юнктурних досліджень” [1]. Стаття описує послідовність дій і сукупність конкретних прийомів,...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Наука, технології, інновації
Datum:2017
1. Verfasser: Березняк, Н.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України 2017
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/150714
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури / Н.В. Березняк // Наука, технології, інновації. — 2017. — № 1 (1). — С. 39-45. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine