Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг

Визначення споживчих потреб та інтересів – головне завдання вищих навчальних закладів в умовах конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потенційних та реальних здобувачів освіти допоможе закладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх послу...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Опубліковано в: :Економічний вісник Донбасу
Дата:2019
Автори: Стеблюк, Н.Ф., Копєйкіна, Є.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/161147
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг / Н.Ф. Стеблюк, Є.В. Копєйкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 3 (57). — С. 109-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine