Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств

Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інве...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Калінін, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/163988
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління.