Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції

У статті виділяється використання digital-маркетингу, як можливості сучасного просування органічної продукції, що повинно перетворитися в комплекс різноспрямованих складових, таких як: глибоке вивчення онлайн-аудиторії, її поведінкової складової; залучення всіх можливих сегментів аудиторії; зануренн...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2019
Main Author: Новицька, І.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/163991
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції / І.В. Новицька // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 196-200. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine