Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста
У статті визначено специфіку маркетингової діяльності комунальних підприємств у процесі реформування житлово-комунального господарства України. Проаналізовано взаємозв’язок якості комунальних послуг з рівнем конкурентоспроможності міста; запропоновано удосконалення комунікаційної складової маркетинг...
Saved in:
| Date: | 2021 |
|---|---|
| Main Author: | Попова, Г.Ю. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
| Series: | Вісник економічної науки України |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/183662 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста / Г.Ю. Попова // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 169-177. — Бібліогр.: 33 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста
by: Попова, Г.Ю.
Published: (2021) -
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
by: Фоміченко, І.П., et al.
Published: (2020) -
Ключові засади формування та розвивання систем інформаційного забезпечення постачальницької діяльності підприємств за умов цифровізації
by: Озарко, К.С., et al.
Published: (2024) -
Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності компаній туристичної галузі
by: Латишева, О.В., et al.
Published: (2021) -
Управління клієнтським досвідом як пріоритетний напрям діяльності торговельних підприємств
by: Місюкевич, В.І., et al.
Published: (2023)