Мовний маркетинг як інструмент мовної політики
У статті розглянуто можливість застосування маркетингових технологій для імплементації мовної політики. Розглянуто еволюцію досліджень мовної політики та мовного планування. На прикладі постколоніальної мови показано принципи та інструментарій, які доречно застосовувати у мовному маркетингу....
Gespeichert in:
| Datum: | 2015 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Белей, Л.Л. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2015
|
| Schriftenreihe: | Мовознавство |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/184035 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л.Л. Белей // Мовознавство. — 2015. — № 5. — С. 3-12. — Бібліогр.: 48 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Угорськомовні студенти Закарпаття: мовні преференції під час дії закону «Про засади державної мовної політики»
von: Белей, Л.Л.
Veröffentlicht: (2014) -
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
von: Пронько, Л. М., et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
von: Гелей, Ю. О.І., et al.
Veröffentlicht: (2023) -
КРЕАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
von: Dembowska, Barbara, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Митні режими як інструмент упровадження митної політики
von: Осадча, Н.В.
Veröffentlicht: (2009)