Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів

Уточнено зміст терміна “обслуговування споживачів вугільного підприємства”. Виявлено особливості обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Запропоновано алгоритми здійснення процесів обслуговування різних категорій споживачів. Ключові слова: обслуговування, споживачі, вугільне...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2010
Hauptverfasser: Коніщева, Н.Й., Трушкіна, Н.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/18722
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів / Н.Й. Коніщева, Н.В. Трушкіна // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 83-92. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine