Гортаючи сторінки нашої давньої історії
Становлення української державності та відродження національних традицій цілком закономірно викликає підвищений інтерес до історії України. З огляду на це, майже всі сучасні газети та журнали друкують безліч статей, що висвітлюють питання давньої історії. Дуже часто з'являються статті, які прет...
Gespeichert in:
| Datum: | 1996 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут археології НАН України
1996
|
| Schriftenreihe: | Археологія |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/197343 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Гортаючи сторінки нашої давньої історії / Ю.М. Малєєв // Археологія. — 1996. — № 2. — С. 121-124. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Становлення української державності та відродження національних традицій цілком закономірно викликає підвищений інтерес до історії України. З огляду на це, майже всі сучасні газети та журнали друкують безліч статей, що висвітлюють питання давньої історії. Дуже часто з'являються статті, які претендують на відкриття «білих плям», або висловлюють оригінальні думки з різних питань історії, грунтуючись не на історичних джерелах, а на домислах та їх емоційному сприйнятті. Тому помітною подією є поява у видавництві «Вища школа» книги «Археологія України», яка затверджена Міністерством освіти України як навчальний посібник для студентів історичних факультетів.
Автори детально розглядають предмет та методи археологічних досліджень. Книга дає змогу дізнатись про використання методів різних наук, завдяки яким пам'ятки матеріальної культури служать науці як достовірні й повноцінні історичні джерела, які є не тільки єдиними у дописемній історії людства, а й значно доповнюють відомості писемних джерел. Досвід викладання археології дозволяє схвально поставитись до появи цього учбового посібника. |
|---|