Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств

У статті розглядаються питання розвитку і запровадження інноваційних розробок українськими підприємствами. Дається визначення категорій «інновації» та «інноваційний процес», вказуються категоріальні особливості економічних показників. Наводиться зміст міжфірмових коопераційних зв’язків між підприємс...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2024
Main Authors: Гуцалюк, О.М., Василенко, В.А., Вірієнко, І.С.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/200019
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств / О.М. Гуцалюк, В.А. Василенко, І.С. Вірієнко // Вісник економічної науки України. — 2024. — № 1 (46). — С. XX–XX. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine