Поняття та сутність афіліат-маркетингу: історичний розвиток та основні характеристики концепції

Метою статті є дослідження поняття, сутності та історичного розвитку афіліат-маркетингу, а також визначення його основних характеристик як сучасної концепції інтернет-маркетингу. Особлива увага приділяється аналізу еволюції механізмів партнерської взаємодії та їх впливу на комерційні комунікації в ц...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Опубліковано в: :Вісник економічної науки України
Дата:2025
Автор: Терещенко, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2025
Теми:
Онлайн доступ:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206466
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Поняття та сутність афіліат-маркетингу: історичний розвиток та основні характеристики концепції / М.В. Терещенко // Вісник економічної науки України. — 2025. — № 1 (48). — С. 160–164. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine