Поняття та сутність афіліат-маркетингу: історичний розвиток та основні характеристики концепції
Метою статті є дослідження поняття, сутності та історичного розвитку афіліат-маркетингу, а також визначення його основних характеристик як сучасної концепції інтернет-маркетингу. Особлива увага приділяється аналізу еволюції механізмів партнерської взаємодії та їх впливу на комерційні комунікації в ц...
Збережено в:
| Опубліковано в: : | Вісник економічної науки України |
|---|---|
| Дата: | 2025 |
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2025
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/206466 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Поняття та сутність афіліат-маркетингу: історичний розвиток та основні характеристики концепції / М.В. Терещенко // Вісник економічної науки України. — 2025. — № 1 (48). — С. 160–164. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |