Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения
Розглянуті прості, доступні та інформативні методи діагностування студентів в умовах учбового процесу: кольоровий тест М. Люшеру та тейпинг тест. Особливість тестування зумовле на хронічними порушеннями здоров’я студентів, які тестуються. Виокремленні та сформовані групи з різних хронічних захворюва...
Gespeichert in:
| Datum: | 2007 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Russian |
| Veröffentlicht: |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України
2007
|
| Schriftenreihe: | Актуальні проблеми транспортної медицини |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22796 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения / В.М. Копа // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2007. — № 3 (9). — С. 139-142. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Розглянуті прості, доступні та інформативні методи діагностування студентів в умовах учбового процесу: кольоровий тест М. Люшеру та тейпинг тест. Особливість тестування зумовле на хронічними порушеннями здоров’я студентів, які тестуються. Виокремленні та сформовані групи з різних хронічних захворювань. Тестування проводилось до заняття та після заняття. Аналіз результатів проводився з врахуванням пропозиції щодо фізичного навантаження. В ході проведеного дослідження доведено, що випробувані методи є
дієвими та доступними в умовах учбового заняття. А також, допомагають коригувати об’єм та інтенсивність фізичного навантаження; cвоєчасно та професійно проводити реабілітаційні вправи та рекреаційні заходи. Таким інформативним показником може слугувати реакція втоми відбита коричневим кольором в тестуванні М. Люшера. Також доведено, що рівень лабільності нервових процесів не однаковий в групах різних нозологій і різних учбових курсів за результатами тейпинг – тесту. |
|---|