Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Укра...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Зінченко, В.О. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Економічний вісник Донбасу |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/22983 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
von: Зінченко, В.О.
Veröffentlicht: (2009) -
Застосування інформаційних технологій та сучасних економіко-математичних методів для управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти
von: Нечволода, Л.В., et al.
Veröffentlicht: (2018) -
Розробка комплексної стратегії маркетингового ціноутворення в умовах конкурентного ринку
von: Євтушок, О.В., et al.
Veröffentlicht: (2025) -
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
von: Марченко, І.В.
Veröffentlicht: (2009) -
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
von: Прищепа, Н.П., et al.
Veröffentlicht: (2011)