Співвідношення понять "ділова репутація", "гудвіл", "імідж", "престиж", "реноме"
Наукове дослідження містить комплекс теоретичних і практичних питань, пов’язаних із правовою природою ділової репутації юридичної особи. У роботі здійснюється аналіз співвідношення понять «ділова репутація», «гудвіл», «імідж», «престиж», «реноме», досліджуються загальні тенденції їх розвитку та визн...
Збережено в:
| Дата: | 2010 |
|---|---|
| Автор: | |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України
2010
|
| Назва видання: | Часопис Київського університету права |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/23704 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Співвідношення понять "ділова репутація", "гудвіл", "імідж", "престиж", "реноме" / О.В. Хортюк // Часопис Київського університету права. — 2010. — № 4. — С. 211-214. — Бібліогр.: 36 назв. — укр. |