Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
У статі розглядаються питання створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Тому посилення значущості етапів формування бренду з використанням цих запитів споживача на будь-якому ринку або в іншій сфері діяльності підприємства призвели до необхідності формування адекватних методі...
Saved in:
| Date: | 2011 |
|---|---|
| Main Author: | Кужилєва, О.В. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
| Series: | Економічний вісник Донбасу |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/24148 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів / О.В. Кужилєва // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 149-153. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів
by: Кужилєва, О.В.
Published: (2011) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
by: Стеблюк, Н.Ф., et al.
Published: (2019) -
Комплексний підхід до організації процесів обслуговування споживачів вугільного підприємства
by: Трушкіна, Н.В.
Published: (2018) -
Моделі поведінки споживачів у контексті цифрової трансформації: тенденції та перспективи
by: Іванченкова, Л.В., et al.
Published: (2025) -
Упровадження системи бюджетування на шляху досягнення беззбитковості та високої конкурентоспроможності промислових підприємств України
by: Даниленко, О.В.
Published: (2014)