Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу
У статті розглядається вплив технологічного підходу на політичну сферу. Акцентується увага на визначенні поняття та структури партійного бренда, його вплив на технологізацію політичного процесу....
Saved in:
| Date: | 2010 |
|---|---|
| Main Author: | Хорішко, Л. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2010
|
| Series: | Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/26803 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу / Л. Хорішко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 169-177. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу
by: Хорішко, Л.
Published: (2010) -
Розвиток суспільно-політичного процесу на Волині в період незалежності
by: Троценко, В., et al.
Published: (2011) -
Чутка як інструмент політичного маніпулювання
by: Бойко, О.
Published: (2011) -
Виникнення політичного екстремізму: проблема визначення причин
by: Петренко, Б.
Published: (2011) -
Гендерна культура як фактор розвитку сучасного українського парламентаризму
by: Погорєлова, А.
Published: (2010)