Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу

Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2011
1. Verfasser: Кратінов, Р.О.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2011
Schriftenreihe:Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/28516
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine