Study of improving the customer relationship management by data mining applications
Companies must survive in a market, where are a lot of products and competitors which compete to gain the customers. In a such market there are some factors which influences the growing of the complexity of customer relationships. Some of these factors are: the compression of the marketing cycle tim...
Збережено в:
| Дата: | 2009 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Інститут фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова НАН України
2009
|
| Назва видання: | Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/32216 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Study of improving the customer relationship management by data mining applications / Mirela Danubianu, Anca Maria Stanica // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2009. — № 1 (17). — С. 55-58. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. |