Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX

У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій, виділено основні характеристики візуальної атрибутики, проаналізовано доцільність використання графічних засобів у популяризації інформації....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Author: Білюк, І.Л.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2012
Series:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/43691
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX / І.Л. Білюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 60-67. — Бібліогр.: 9 назв. — укp.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine