Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень....
Saved in:
| Date: | 2012 |
|---|---|
| Main Author: | Парсяк, К. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
| Series: | Вісник економічної науки України |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/45072 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
by: Парсяк, К.
Published: (2012) -
Побудова системи управління якістю освітніх послуг у структурному підрозділі ВНЗ
by: Парсяк, К.
Published: (2013) -
Маркетингові дослідження стану та перспектив розвитку ринку сільськогосподарської техніки України
by: Мальчик, М.В., et al.
Published: (2016) -
Система управління якістю послуг митного органу: документообіг та матриця відповідальності
by: Осадча, Н.В.
Published: (2011) -
Сучасні аспекти управління якістю продукції в умовах динамічного середовища
by: Зось-Кіор, М.В., et al.
Published: (2018)