Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація»

Рецензія на монографію: Д. В. Райко «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація». – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2008. – 632 с.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2009
1. Verfasser: Заруба, В.Я.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2009
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/5145
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація» / В.Я. Заруба // Економіка та право. — 2009. — № 1. — С. 151-152. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine