Анализ этапов оценки эффективности рекламы

Целью статьи является анализ этапов оценки эффективности рекламы в современных условиях.

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Authors: Жаворонкова, О.Р., Залогина, Е.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/52261
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Анализ этапов оценки эффективности рекламы / О.Р. Жаворонкова, Е.В. Залогина // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 206. — С. 118-120. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine