Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
Ціль статті - розглянути особливості процесу планування маркетингової стратегії підприємств фармацевтичного бізнесу, які здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами....
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автор: | Новальська, Н.І. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/55234 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі / Н.І. Новальская // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 197, Т. 1. — С. 99-102. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Новальська, Н.І.
Опубліковано: (2011) -
Формування системи показників оцінки ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі: процесний підхід
за авторством: Івченко, Є.І., та інші
Опубліковано: (2011) -
Застосуванні комплексного та системного підходів до управлінського впливу на рівень якості торгового обслуговування підприємств роздрібної торгівлі споживкооперації
за авторством: Сімонова, В.С.
Опубліковано: (2013) -
Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
за авторством: Єжов-Маряєв, С.О.
Опубліковано: (2011) -
Організація та планування матеріально–технічного забезпечення машинобудівних підприємств
за авторством: Лелюх, К.В., та інші
Опубліковано: (2014)