Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
Ціль статті - розглянути особливості процесу планування маркетингової стратегії підприємств фармацевтичного бізнесу, які здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами....
Gespeichert in:
| Datum: | 2011 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Новальська, Н.І. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/55234 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі / Н.І. Новальская // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 197, Т. 1. — С. 99-102. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
von: Новальська, Н.І.
Veröffentlicht: (2011) -
Формування системи показників оцінки ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі: процесний підхід
von: Івченко, Є.І., et al.
Veröffentlicht: (2011) -
Застосуванні комплексного та системного підходів до управлінського впливу на рівень якості торгового обслуговування підприємств роздрібної торгівлі споживкооперації
von: Сімонова, В.С.
Veröffentlicht: (2013) -
Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
von: Єжов-Маряєв, С.О.
Veröffentlicht: (2011) -
Організація та планування матеріально–технічного забезпечення машинобудівних підприємств
von: Лелюх, К.В., et al.
Veröffentlicht: (2014)