Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей

У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцю...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Садченко, Е.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Series:Економічні інновації
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/66994
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine