Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань
У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють в...
Gespeichert in:
| Datum: | 2008 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/6981 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань / П.І. Федорук // Штучний інтелект. — 2008. — № 3. — С. 380-387. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики
та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують
багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку
дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких
задач оптимізації навчального процесу – оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій,
моніторингу і т.д. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії
тестування, на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних
сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, двопараметричної та трипараметричної
моделі Бірнбаума. |
|---|