Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
Розглядаються основні механізми міжнародного технологічного обміну, аналізуються різні стратегії і форми реалізації інтелектуального продукту. Ставиться питання про можливість для України стати активним суб'єктом глобальної економіки ХХІ ст. і про значення у цьому контексті ефективного управ...
Gespeichert in:
| Datum: | 2002 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Білорус, О., Ярова, Н., Гузенко, І. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2002
|
| Schriftenreihe: | Вісник НАН України |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/71293 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісн. НАН України. — 2002. — № 5. — С. 9-19. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
von: Білорус, О., et al.
Veröffentlicht: (2002) -
Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
von: Білорус, О., et al.
Veröffentlicht: (2002) -
Міжнародний рейтинг української науки
von: Онопрієнко, В.
Veröffentlicht: (2005) -
Міжнародний рік біорізноманіття та перспективи розвитку диверситології
von: Ситник, К., et al.
Veröffentlicht: (2010) -
Сучасні тенденції на вістрі викликів часу у військовій сфері
von: Горбулін, В.П., et al.
Veröffentlicht: (2018)