Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку
Щодо стратегії позиціонування сировини, зокрема стратегічно важливої для України – зернових на міжнародному ринку, то до теперішнього часу зазначена система не знайшла широкого відображення у вітчизняних економічних та маркетингових концепціях, проте є тим важливим чинником, який забезпечує конкурен...
Saved in:
| Date: | 2004 |
|---|---|
| Main Author: | Голосов, О.О. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
| Series: | Культура народов Причерноморья |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/74366 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку / О.О. Голосов // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 50. — С. 34-38. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Особливості формування конкурентної позиції виробника зерна на світовому товарному ринку
by: Голосов, О.О.
Published: (2004) -
Напрями державного регулювання зерновими на світому товарному ринку (соціально-інформаційний аналіз)
by: Голосов, О.О.
Published: (2008) -
Напрями державного регулювання зерновими на світому товарному ринку (соціально-інформаційний аналіз)
by: Голосов, О.О.
Published: (2008) -
Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок
by: Кирпиченко, О.В., et al.
Published: (2012) -
Досвід виходу на світовий ринок зерна країн ЕС
by: Голосов, О.О.
Published: (2003)