Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні...
Gespeichert in:
| Datum: | 2013 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Могила, І.С. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92477 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
von: Могила, І.С.
Veröffentlicht: (2013) -
Внутрішній аудит в системі управління трансакційними витратами підприємства
von: Бонарев, В.В.
Veröffentlicht: (2013) -
Сучасні концепції управління витратами промислових підприємств
von: Гришко, Н.В.
Veröffentlicht: (2007) -
Оперативне управління витратами на виробничому підприємстві
von: Михальчук, Л.В., et al.
Veröffentlicht: (2012) -
Концептуальні підходи до управління витратами на сучасному промисловому підприємстві
von: Коваленко, Е.В.
Veröffentlicht: (2005)