Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні...
Saved in:
| Date: | 2013 |
|---|---|
| Main Author: | Могила, І.С. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Series: | Культура народов Причерноморья |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92477 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
by: Могила, І.С.
Published: (2013) -
Внутрішній аудит в системі управління трансакційними витратами підприємства
by: Бонарев, В.В.
Published: (2013) -
Сучасні концепції управління витратами промислових підприємств
by: Гришко, Н.В.
Published: (2007) -
Оперативне управління витратами на виробничому підприємстві
by: Михальчук, Л.В., et al.
Published: (2012) -
Концептуальні підходи до управління витратами на сучасному промисловому підприємстві
by: Коваленко, Е.В.
Published: (2005)