Модифікація життєвого циклу бренду
У статті розглянутий життєвий цикл бренду, визначені існуючі стадії життєвого циклу бренду серед яких: бренд на стадії «розробка», бренд на стадії «впровадження», бренд на стадії «зростання», бренд на стадії «стабілізація», бренд на стадії «згасання», бренд на стадії «вихід з ринку», у тому числі...
Gespeichert in:
| Datum: | 2013 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Приходько, Д.О. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92817 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 11-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Дослідження сучасних підходів до визначення тривалості cтадій життєвого циклу промислового підприємства
von: Гончаренко, Т.П.
Veröffentlicht: (2013) -
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду
von: Костинець, В.В.
Veröffentlicht: (2013) -
Перспективи розвитку експортоорієнтованої стратегії підприємств
von: Завтур, Д.О.
Veröffentlicht: (2006) -
Развитие программно-целевого метода планирования на местном уровне
von: Рубан, Л.В., et al.
Veröffentlicht: (2014) -
Теоретические подходы к идентификации регионов
von: Стефанюк, О.Д.
Veröffentlicht: (2006)