Модель максимізації переліку спеціальностей у вищому навчальному закладі
Щоб стати спеціалістом, студент повинен отримати знання у певній галузі (за певною спеціальністю) у достатньому обсязі. З цієї точки зору продуктом університету, що передається студентам, являється навчальний план у вигляді переліку навчальних дисциплін, які повинні бути викладені студентам у певном...
Gespeichert in:
| Datum: | 2000 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Чепорова, Г.Є. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2000
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/94686 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Модель максимізації переліку спеціальностей у вищому навчальному закладі / Г.Є. Чепорова // Культура народов Причерноморья. — 2000. — № 13. — С. 58-60. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Модель максимізації переліку спеціальностей у вищому навчальному закладі
von: Чепорова, Г.Є.
Veröffentlicht: (2000) -
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
von: Могилова, А.Ю.
Veröffentlicht: (2013) -
Визначення переліку показників для оцінювання стану фінансової безпеки регіонів
von: Медвідь, М.М.
Veröffentlicht: (2006) -
Порушення адаптації студентів до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі
von: Глазков, Е.О.
Veröffentlicht: (2012) -
Измерители и перфомансные индикаторы в деятельности высших учебных заведений
von: Чепорова, Г.Е.
Veröffentlicht: (2014)