МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Романюк, І. А., Дейко, К. С. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/3905 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ
за авторством: Романюк, І. А., та інші
Опубліковано: (2023) -
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
за авторством: Кучеренко, С.М.
Опубліковано: (2010) -
Можливості та інструменти просування ідеї євроатлантичної інтеграції в Україні
Опубліковано: (2010) -
Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства санаторно–курортного комплексу
за авторством: Артюхова, І.В.
Опубліковано: (2008) -
Маркетингові стратегії у контексті конкурентоспроможності закладу вищої освіти
за авторством: Постоян, Т. Г., та інші
Опубліковано: (2020)