МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ
Saved in:
| Date: | 2024 |
|---|---|
| Main Authors: | Романюк, І. А., Дейко, К. С. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
ДКС Центр
2024
|
| Online Access: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/3905 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Agrosvit |
Institution
AgrosvitSimilar Items
-
ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ
by: Романюк, І. А., et al.
Published: (2023) -
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
by: Кучеренко, С.М.
Published: (2010) -
Можливості та інструменти просування ідеї євроатлантичної інтеграції в Україні
Published: (2010) -
Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства санаторно–курортного комплексу
by: Артюхова, І.В.
Published: (2008) -
Маркетингові стратегії у контексті конкурентоспроможності закладу вищої освіти
by: Постоян, Т. Г., et al.
Published: (2020)