УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН
У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлі...
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | , , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Vinnytsia National Technical University
2021
|
| Онлайн доступ: | https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/146 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Optoelectronic Information-Power Technologies |