УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН

У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автори: Войтко, В. В., Катєльніков, Д. І., Арсенюк, І. Р., Луцишин, Г. Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Vinnytsia National Technical University 2021
Онлайн доступ:https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/146
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Optoelectronic Information-Power Technologies

Репозитарії

Optoelectronic Information-Power Technologies