ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА

Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Павловська, Людмила, Мрачковська, Надія
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Теми:
Онлайн доступ:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Economics. Management. Innovations

Репозитарії

Economics. Management. Innovations