ІМІДЖОВА СКЛАДОВА ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА

Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2019
Hauptverfasser: Павловська, Людмила, Мрачковська, Надія
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Zhytomyr Ivan Franko State University 2019
Schlagworte:
Online Zugang:http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2019-1%2824%29-6
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economics. Management. Innovations

Institution

Economics. Management. Innovations
Beschreibung
Zusammenfassung:Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус  підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових конкурентного статусу має найбільше значення індексу – 1,268 порівняно з індексом конкурентної позиції м’ясопереробного підприємства, який дорівнює 1,045 та  індексом ресурсної позиції, рівним 1. Досліджуване товариство займає досить високу іміджеву позицію, яка на 26,8 пунктів вища за середній рівень по області.Задля подальшого зростання зовнішньої іміджевої позиції підприємству необхідно в першу чергу звернути увагу на маркетингові заходи, які є критичними з позиції споживачів  – можливість знижок на товар, зниження ціни та  покращення фірмового стилю; з позиції бізнес-партнерів – збільшувати інвестиційну привабливість та бути більш відкритими з точки зору інформованості та прозорості ведення бізнесу; з позиції органів державної влади – бути більш задіяними у державних програмах розвитку регіону. Покращити внутрішній імідж з позиції співробітників підприємства допоможе: за соціально-психологічним мікрокліматом – зниження конфліктності у колективі; серед чинників зростання  іміджу керівних кадрів – збільшення рівня інформаційної відкритості керівництва та лояльності до працівників.