Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств

Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формуванн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2022
Автор: Shumilo, Yana M.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2022
Теми:
Онлайн доступ:https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/243
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Economy of Industry

Репозитарії

Economy of Industry