Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств

Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формуванн...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2022
1. Verfasser: Shumilo, Yana M.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2022
Schlagworte:
Online Zugang:https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/243
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economy of Industry

Institution

Economy of Industry